Allt på samma gång...

Varför ska allt gå sönder samtidigt?!Min dator vill inte starta:( Verkar som att den inte vill ladda längre. Åhh va tokig jag blir. Alla bilder ligger därpå, alla minnen från flera år tillbaka. Jag vet att jag varit korkad och inte lagt över dem på något annat. Som tur väl är så framkallade jag massor av bilder för 1 månad sedan. De från förlossningen och Eltons första månad. Pjuhh! Det är inte bara datorn som är sönder, även min mobil tjabbar:( Kameran vill inte fungera och mitt enda alternativ var att skicka den på lagning. Som vanligt skulle det ta upp till 1 månad! Jag kan förlänga mitt abonemang den 24 december så då kan jag lika bra väl vänta tills dess och få en ny telefon. men jag saknar min kamera, man hinner liksom inte fram med digitalkameran. Elton ler så mycket nu och man hinner inte med. Men men.
 
Förra månaden var det F:s dator som gick sönder. Självklart köpte ju han ny då. Så nu känner jag väl att jag inte kan unna mig en nu när det är jul, dop och födelsedagar. Undra vad som går sönder här näst. Har på känn att tvättmaskinen håller på att ge upp!
 
/Madelii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0