tankar!

De senaste 2 veckorna har väldigt många kommenterat min mage. Många tycker att jag är väldigt fint gravid och har jag har en ovanligt liten mage med tanke på att det inte är långt kvar. Det är roligt när kunder säger snälla saker, när folk man möter kollar på magen och ler, samtidigt känns det ju konstigt att få kommentarer av folk man inte känner.

I alla fall så nu när värmen kommit så känner jag mig allt annat än vacker. Känner mig stor, otymplig och allt känns allmänt ansträngande. Hoppas det känns bättre när man inte jobbar längre:) jag har trivts annars med att vara gravid och försöker njuta varje dag av detta underbara mirakel:) som vi längtar nu!
 
Som sagt börjar det bli tungt nu!
 
/Madelii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0