Lövmarknad

Idag var/är den årliga lövmarknade i Karlskrona. Som vanligt har jag jobbat. 12-19 blev det idag, skulle egentligen börjat 11 men gick en sväng på lövis först. Köpte godis och sen köpte jag en body till bebis med valfritt tryck. Ska visa er när jag visat Fredrik. Gjorde nämligen en lite överraskning till han. Hoppas han blir glad:) Handlade även 2 st tunikor/linnen på gina till mig. Supersöta! Passade gravidmagen perfekt.

Imorgon ska det firas midsommar. Blir middag med familjen och efter det framåt kvällen så ska vi iväg med några kompisar och sova i stuga, vet dock inte hur många det blir, det är grabbarna som planerat detta. Återstår att se imån hur väl planerat det är;) Jag var egentligen inte sugen först men eftersom vi har bebis nästa år så lär väl inga vilja hänga med oss då så man får väl passa på i år;)


Glad midsommar från oss!

(Bild: Midsommar 2010)

/Madelii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0