23 oktober

Precis hemkommna från babycafet. Himla trevligt och man lär känna fler och fler. Är några i min ålder där och det är ju alltid roligt:) Nu sover lillplutten så får väl se hur lång tid det tar innan han vaknar.
 
I lördags var familjen på sin första utflykt. Vi åkte till Kalmar för shopping. Gick faktiskt inne i staden, vilken man aldrig gör eftersom modehuset ligger bredvid Ikea. Men tycker det är så mysigt att gå där och så var det några affärer jag ville besöka. Hade tänkt shoppa nya kläder till mig då jag känner att jag inte har några, men hittade som vanligt inget. Efter stadsrundan åkte vi till Ikea, vi åt lite och kikade runt. Som vanligt är det svårt att komma hem tomhänt;) Elton va iaf jätteduktig och sov hela tiden utom sista timmen då han blev hungrig.
 
Jag är lite nervös över vad som ska hända här näst. Vad har jag gett mig in på!? Spännande om något. Mer om det i slutet av veckan då jag förmodligen vet lite mer. Men känns helt galet, jag som trodde jag visste hur mitt liv skulle se ut 1 år framöver.
 
/Madelii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0