Nya soffan!

Nu har äntligen vår soffa kommit. Har väntat sjukt länge på den. Beställ den den v. 30 och vi skulle gentligen få den v.33. Nu är det v.36 och de har inte varit särkillt duktiga på att höra av sig att den varit försenad. Tror vi ska in och hämta den idag och jag ska inte ge mig om att de skött att dåligt. Ska försöka få någon form av kompensation för så här ska det inte gå till! Det är inte kunden som ska behöva ringa varje vecka och fråga vart soffan tagit vägen. Plus att de inte gett någon information.
 
Hoppas vi hinner hämta den idag. Är massa annat vi ska göra idag och så har jag fortfarande fruktansvärt ont i ljumskar, mage och rygg. Så jag kan ändå inte göra så mycket.
 
/Madelii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0