Helgen

Helgen har varit kanon. Fredagen inleddes med babysim fortsättningskur. Så glad att jag valde att gå fortsättning, Elton tycker det är såå skojj! Sen efter det så kom mormor och moster. Vi skulle kika resor och boka en resa. Dock så är det måna viljor så vi kom väl inte fram till något sådär mer än att vi hittade ett hotell på Rhodos och ett på Menorca som vi velade mellan. På kvällen satte vi oss ner jag och F och kikade på de båda hotellen och kände mer för Menorca. Och när jag sedan prade med min moster så ville de oxå helst dit. Sagt och gjort, bokat, betalt och klart!!! Så 21-28 maj åker vi till Menorca. 1 månad kvar:)
 
Lördag åkte vi in till stan och tog premiärglassen på glaciären. Jag tog Lion och jordgub/chrunchy. Megagoda! Efter det åkte vi  hem och förberedde årets först grillning med vänner. Åt något bränd mat, spelade spel och umgicks.
 
 
Söndag gick vi ner till blomsteraffären och köpte uteblommor så jag började plantera lite penseer, ska köpa pelagonier nästa vecka när det börjar bli varmare. Sen bjöd vi hit familjen på grillning och fika. Mysig helg som spenderats mycket ute. Nu kommer våren sakta men säkert:)
 
 
/Madelii
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0