Bra vecka

Trots att det är som det är, så har veckan än så länge varit bra. Bakat lite inför mitt kalas i helgen, testade ett nytt recept. Nogatrutor, blev jättegoda. Sen lussekatter och saffransbullar. Yummi! Hunnit julpynta klart oxå när lilleman varit på dagis så nu har julstämmningen börjat infinna sig lite. Det kom ju snö inatt oxå!

Idag har jag varit på möte i stan så haft barnvakt till E någon timme. Gick bra och nu ser jag framemot nästkommande möte. Snabbt hem och sedan väntade vi på att F skulle komma hem från jobbet, blev köpepizza till mat idag. Var hur länge sedan sen sist vi åt det, så var gott!

Imån får vi se vad som händer, inga planer. Skönt! Sen söndag fyller jag år och det är andra advent. Blir lite mat och fika här, har dock inte bestämt mig än vad vi ska göra för mat. Hmm...

/Madelii

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0