insperation

Badrumsrenovering är snart pågång. Vi har haft 4 olika rörmockare här för offerter nu väntar vi bara på den sista. Vi ska ju göra det mesta som går själva. Det ska bli så spännande att se resultatet sen. Det är så svårt att se saker framför sig. Kakel har vi köpt men sen vet man ju inte hur det blir förän det är uppe, en helhet liksom. Nu längtar jag tills allt är igång:) Vi ska ha vita väggar och svart golv. Jag tycker iof att det är snyggt med färg på klinkern men tror att man tröttnar snabbt. Så därför valde vi neutrala färger och istället piffa upp med inredningen sedan. Nu vet jag iaf på ett ungefär hur jag vill ha att. Ska bara få F att vilja samma oxå. Ska åka och välja/köpa badkar, handfat m.m. Spännande!
 
 
 
 
 
 
 
Detta kaklet som är på väggarna är det ungefär,
avlånga vita men sen ska vi även bryta av med svarta likadana oxå:)
 
(bilderna är från google)
 
/Madelii
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Det blir nog jätte fint! När mina föräldrar skulle göra om sitt badrum och de hade med tänkt ha svart golv. Det är ju snyggt. Men man får städa jämt, smutsen syns mycket och om man har hund så är det jobbigare. Jag har kompisar som gjort svart golv och de ångrar det nu. I början orkar man städa till det mycket men tillslut tröttnar man. Så mina föräldrar la in ett mörkgrått golv och det blev stor skillnad.

Ville bara vana dig om du inte tänkt på det. Men det kanske du har :) vilket fall blir det snyggt. Det där vita avlånga kaklet är sååå fint :)

Lycka till!


Svar: Tack för tipset! :) Vi har grått klinke i rummen bredvid toan så det ville vi inte ha. Jag har varit inne på brungrått men det har vi på toan uppe. Vi hade tänkt oss matt svart. Sen är Sessan aldrig i källaren eftersom hon inte går i trappen ner, plus att hon inte fäller:)
Vi får helt enkelt fråga när vi köper golvet om de har något tips! För golvet har vi varit oense om så bara väggarna köpta;)
None None

2013-07-05 @ 11:49:29
Postat av: Linda

Det låter snyggt med den färgkombon och sedan kan ni ju verkligen förändra massor med ljus, handdukar och så inne i badrummet för att förnya. Fina inspirationsbilder. Hur ser taket ut? Snedtak eller "vanligt"? tror i vilket fall att det blir fint, verkar ju som att ni har en tydlig idé över hur det ska bli.

Tack för gratulationen! Det var jättemysigt att ha det vid midsommar! Oki, jag har skrivit upp vad resorten hette, får se var vi hamnar sen :)

Svar: Tror det kommer bli kanon! Taket är "Vanligt". men ovanför badkaret så bir det en slags åda, då vi ska bygga in de synliga rören. Så där blir det lite lägre med inbyggda spottlights:)
None None

2013-07-05 @ 19:15:32
URL: http://lillyz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0