Jobb

Idag ska jag börja jobba. Känns rätt skumt eftersom det var 8 månader sen jag jobbade sist. Har lite ångest samtidigt som det ska bli skönt att komma ut lite. Börja med mjukstart på 3½ timme. Lagom och bra eftersom jag helammar lilleplutt än så slipper jag pumpa under arbetstid. Sen har jag bara satt upp mig varannan lördag än så länge för att se hur det går med Elton. F ska ju va hemma med honom. Jobbar stägning och själv de timmarna så får väl se om det hänt något nytt;) Tror man kommer in i att ganska fort ändå!
 
/Madelii

Kommentarer
Postat av: Linda

Spännande att börja jobba igen, och det kan ju vara bra att inte jobba alltför långa dagar nu i början. Hoppas arbetsdagen blev trevlig :)

2013-03-17 @ 13:55:31
URL: http://lillyz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0