Fullspäckad vecka

Denna veckan har vi något planerat varje dag. Skojj men uttmattande! Idag hade jag bara velat sitta inne då regnet öser ner, men Elton har tid hos tandläkaren. Det går nog fort men det dumma är att jag glömt regnskyddet i den andra vagnen som är i bilen på F:s jobb. Vi kommer bli dyngsura!
 
Måndag: Elton Tandläkaren
Tisdag: Jag vårdcentral
Onsdag: Dags för tatuering både för mig och F
Torsdag: Ska vi ha besök, så massa bus för barnen
Fredag: Inget!? Än så länge...
Lördag: Kräftskiva
Söndag: Dop för Eltons lillkusin
 
/Madelii

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Går barn till tandläkaren i så tidig ålder?
Vad ska ni tatuera för något? Spännande :)

Hoppas ni får en bra vecka!

Svar: Ja, jag blev oxå förvånad. men är väl mest för att de ska vänja sig vid tandläkaren)
None None

2013-09-02 @ 18:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0