Helgen

Helgen gick fort som vanligt. Men vi förlängde den och var ledigt hela familjen idag. Skulle på bankmöte och besiktiga bilen och så är F nu påväg till Stockholm för att tenta av denna terminen. Håller tummarna! Skönt med distans plugg denna gången.
 
Igår var vi i Nybro och skulle laga bilen. Tog hela dagen så medans F och hans pappa skruvade så åkte vi andra till Kalmar. Blev en sväng på ikea och sen Lattjoland. Sen åkte vi tillbaka och åt när bilen var klar. Trevlig dag! När vi sen kom hem på kvällen kollade vi på hunger game 2. Fattade noll på slutet, men lär ju bli en film till!
 
Bilen gick igenom besiktningen:)
 
Imån och tisdag ska  jag jobba på samma förskola som förra veckan. De önskade mig igen så de tyckte nog om mig. Skönt att vara på samma ställe:) Sen torsdag har jag möte och fredag lär väl bli jobb oxå. Lördag ska jag jobba på karamellkungen.  Vi har fått en ny butik som jag blivit erbjuden att ta varje lördag.  Men inte bestämt mig än hur jag ska göra. Får se hur det känns efter lördagens jobb:) 
 
/Madelii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0