Pain!

Idag är vi hemma jag och lilleman. Kände redan igår när jag gick till jobbet att det skulle bli värre. Nu var det dags för fogarna att smälla till:( Blir så ledsen. Mådde så dåligt förra graviditeten så får liksom panik vid minsta känning. När jag sedan skulle åka hem från jobbet igår var jag så dålig att jag knappt kunde köra hem. Glad jag tog bilen istället för att gå.

Min största oro är ju att inte kunna lyfta eller busa med E. Får panik och ångest över hur det ska gå nu sista tiden men jag försöker biter ihop. Har inte kunnat sova inatt för haft så ont. Så fort man vrider eller minsta rörelse så gör det sjukt ont. Så idag har jag tackat nej till jobb i hopp om att bli bättre. Går ju inte att jobba på dagis såhär. Kan ju knappt gå.

/Madelii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0