sjukstuga!

Hej och hååå! Prinsarna är sjuka, E blev febrig i lördags sen på söndagen hade han feber. Sen hosta, snorig osv.  Han har varit hemma från dagis hela veckan. L har varit gnällig sen måndags. Sen i tisdags natt var han kokhet, på morgonen hade han 38.2 i feber. Mina små pluttar. L vaknade kl 4 inatt och var jätte ledsen och otröstlig.  Han ville inte ha mat för så fort jag la han ner blev han ledsen. Tänkte om det var öronen men han tar inte på dem och han verkar inte ha ont när jag trycker.  Han somnade om någon timme och vaknade sen igen och var otröstlig.  Fick gå upp så han inte väckte storebror.  Elton är extra gnällig till och från och säger "näsan" hela tiden. Men pigg annars, fast självklart påverkad.  Vi myser i soffan och Leon har lyckats somna. Det skulle jag oxå behöva. 
 
Detta kom ju lägligt oxå när man är gräsänka denna veckan.  F är sista veckan i sthlm. En natt till så kommer han hem, färdigutbildad och klar med sina studier.  Längtar tills ekonomin kommer på fötter igen.  Har inte varit lätt detta året med Föräldrar penning och halv lön. Tur vi haft sparpengar! Han är ledig året ut nu oxå så lite julledighet skadar ju inte:)
 
Nä nu vill jag att Prinsarna blir friska så vi kan ta tag i alla julbestyr. Tur jag är klar med alla julklappar och slagit in hälften av dem;) 
Elton är så duktig och snäll mot lillebror♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0