jobbig vecka

Har varit en intensiv vecka. Långa dagar på jobbet. Sen har jag även fått dåliga besked så har varit ledsen varje dag. Det är svårt att vara glad och positiv mitt i allt kaos. Jag visste att detta året skulle bli tufft och kämpigt men kanske inte riktigt hur jobbigt. Låt året gå fort!!! I motgångar sägs det ju att man bli starkare. Hoppas det. Sen har vi ju saker att se framemot så får försöka tänka på det! Men inte lätt alltid...

Denna vecka har varit minst sagt jobbig. Började med att Elton blev sjuk. Ingen kunde ta vård av barn så har fått lämna han hos sin mormor och morfar mån-ons. Torsdag skulle han till dagis då vaknar han med feber, inte haft feber på hela veckan, bara hostig och snorig. F fick vara hemma och jag drog till jobbet. Tur man kan börja när man vill. Igår körde jag han till mamma igen, fortfarande feber. F fick hämta han när han slutat då jag jobbade 8-18. Idag är han lite febrig fast piggare, så märkte jag att han är helt rödprickig! Måste ju vara febern. Hoppas vi slipper mer sjukdom nu. Har varit iväg och jobbat en stund på morgonen, många som har kampanj denna veckan på godis. Nu har jag städat toan, vikt tvätt och håller på att tvätta. Ska fortsätta städa resten av huset när plutte vaknat. Det är kaos här hemma!

/Madelii

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Inte roligt att höra att du är ledsen :(. Hoppas det vänder snart vart det än är du är ledsen för. Inte roligt att behöva oroa sig varenda dag för saker och ting. Du är stark och kommer ta dig igenom det oavsett vad det är. Skänker några styrke kramar till dig!

// Isabelle

2014-02-22 @ 21:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0