Mycket att göra!

Kan ärligt säga att jag är megatrött idag. Igår var full rulle. Lämna lilleman på dagis. Sen snabbt in på infomöte (som blev en intervjuv), då jag anmält mig som intresserad att jobba på timmar inom barnomsorgen. Satt där i över en timme och sen visade det sig att om ca 2 veckor är jag timmanställd inom komunen. Väntar bara på belastningsregister från polisen. Spännande! Ska bli kul att testa detta yrke då det är det jag vill plugga till. Just nu är jag inställd att läsa till lågstadielärare lekis-3:an. men eftersom jag satte upp mig på dagis oxå så kanske man heller vill jobba med det, vem vet?
 
Efter mötet blev det att åka till posten för att hämta ett stort paket från lekmer. Har dock inte hunnit packa upp att ännu. Sen direkt hem och hämta E från dagis. Full rulle hela kvällen.
 
Idag upp tidigt till dagis och sen ta bilen till nästa intervjuv. Gick bra och det kändes bra, och jag får reda på idag eller imån om jag får att. I så fall börjar jag redan på måndag. Pjuuu! Snabba ryck! Dock är det bara ett vikariat på 1 månad och sen inhopp och jobb vid påsk och sommar, men bättre än inget.
 
Nästa vecka ska jag på en annan intervjuv om jag nu inte får detta jobbet som jag var på idag.
 
/Madelii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0