Värt att♥

Alltså först ska man må skit i 9 månader. Ja 9 månader mådde jag piss (förutom typ 5 veckor då jag va helt ok). Sen ska man gå igenom en förlossning, jag trycka ut en unge och ha massa värkar. Fine! Detta kan jag gå med på, men efteråt.  Det glöms liksom bort, ja vad som händer med kroppen.  Varför pratas det inget om det? Visst nu kommer jag ihåg sen Elton. Men man glömmer lätt och man blir lätt påmind nu. Ont i rygge, bäckenet, jävulska eftervärkar(värre än förvärkar). Sjukt onda bröst så man vill sluta amma, tur man är envis! Men ibland gör det så ont så jag skriker rätt ut. Så blir bara att sitta hemma närmsta tiden. Vill kunna ut och gå lite, mem minsta ansträngning gör ont i bäckenet.  Måste ta det lugnt. Jag vet inte hur man gör det...
 
Sen får man inte bada på  6-8 veckor pga infektionsrisk. Denna värme är inge vidare att inte få bada i vill jag lova!!! Jag vill att det ska bli svalare ett tag iaf.
 
Tur det är så värt att. Den magiska kännslan att först få känna bebis sparka i sin mage till att sedan få upp han på bröstet.  Börjar lipa bara av att tänka på hur fantastiskt det är. Bära sitt barn inom sig och sedan få gosa här ute♥Nu har vi två fina, underbara prinsar♥
 
/Madelii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0