söndag

Lilleman vaknade tidigt så har varit en effektiv dag. Man hinner med så mycket. Jag som tyckte han vaknade tidigt när kl var halv nio. Men nu är det andra bullar efter mitt vikariat. Hoppas han ändrar det där och vaknar som vanligt igen. Fast svårt när det är ljust så tidigt.

I alla fall åkte jag iväg och handlade själv. Har nog aldrig hänt innan. Brukar åka hela familjen och storhandla. Sen åkte jag till leksakshuset och lämna tillbaka en grej och sen hem. Vi åt lite lunch och sedan åkte killarna iväg till simhallen medans jag fixade här hemma.

Elton hade varit helt galen i vattnet denna gången. Ville simma själv och slängde sig hit och dit så han hamnade under vattnet. Hade skit skoj:) Nästa gång ska jag med igen. Kände mig inte helt hundra i kroppen än.

Ikväll blir det middag hos mamma så tänkte baka en pollykladdkaka. Yummi!!

/Madelii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0