Barnmorskebesök v.30 (29+6)

Idag har jag varit hos barnmorskan. Allt såg bra ut. Följer kurvan och allt. Tog upp att jag har mycket huvudvärk, illamående trött och yrsel. Skulle testa järntabletter varannan dag och se om det blir bättre. Sen sa jag även att jag känner ett tryck ner och att det känns som att bäckenet håller på att gå sönder. Så tror att huvudet ligger neråt. Mycket riktigt låg bebis neråt men inte fixerad. Så får väl se hur ont man får när den fixerar sig. Vet att det kan dröja på andra barnet. Så vi får väl se. Fick några sammandragningar när hon tryckte på magen. Sen var det full rulle på bebis hela vägen hem;)

Hjärtljud:145
Vikt: +9 kg
blodtryck: 133/72

/Madelii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0