Glada nyheten♥

Tog ett gravtest (7 november-13) dagen innan vi skulle åka till Lanzarote, mest för att se om jag kunde äta va jag ville och eventuellt ta någon drink. Hade mått illa sen veckan innan då vi åkte på kräksjukan. Trodde ju att det berodde på det. Trodde verkligen inte att det skulle bli ett streck på testet. Blev hur glad som helst då jag tagit några stycken (då jag mått dåligt med illamående m.m) den senaste tiden och inte visat något.
 
Elton skulle till dagis och jag på möte i stan. Så gick och funderade på hur jag skulle berätta för pappa fredrik. ville helst hitta någon tröja till E där det stord storebror men hittade ingen. Så hittade en pyjamas till bebis där det stod "just like dad" Perfekt tänkte jag eftersom det snart va fars dag.
 
När F väl kom hem så gav jag presentet och sa att det var en för tidig farsdagpresent då vi skulle vara utomlands då. Han fattade inte riktigt då han trodde att pyjamasen var till Elton (stl 56 och Elton hade stl 86 haha). Jag sa kan Elton verkligen ha den lilla? Då fattade han!!! Jag började gråta och allt såntdär♥ obeskrivligt! 
 
 
 
/Madelii
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0