hostar!!!

Känns som jag ska hosta upp allt jag äger och har i min kropp.  Likadan hosta som sist. Kan inte sova om nätterna.  Är det normalt att bli sjuka så här ofta? Sist var ju faktiskt för två veckor sen. Detta tar sjukt mycket på mig både fysiskt och psykiskt.  Om jag är såhär dålig när bebis ska komma får de fan snitta mig. Har ingen ork alls:( 
 
Sen är det så jobbigt att se sitt barn sjuk hela tiden. Men det ska tydligen vara såhär enligt sjukvården för de hittar aldrig något fel. Tycker inte heller att man kan skylla på dagis bacillerna längre. För ibland har han inte ens hunnit gå på dagis utan hunnit bli sjuk igen. Hmm. Tycker iaf det är konstigt.  Hoppas på bättre tider nu när vår och sommar kommer. Då ska han va hemma 2 månader:) 
 
/Madelii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0