Krångel!

Försäkringskassan krånglar, akassan krånglar och det är så drygt! Känner att jag sakta men säkert börjar ge upp. Eller så har jag redan gett upp för orkar inte ta tag i att. Mina arbetsgivare krånglar oxå då vissa saker behövde kompletteras. De svarar inte när jag försöker få ta i dem. 
 
Vet iaf att jag kommer få Mamma penning då jag hann bli gravid inom 1 år 9 månader sen förra barnet. Kommer få samma som med Elton så känns skönt. Egentligen skulle jag nog kunna få högre, eller iaf pröva. Har jobbat vädigt mycket nu. Orkar bara inte. Men nu kan jag ju inte jobba:( Därför jag behöver svar från alla då det handlar om gravidpenning.  Annars vill barnmorskan sjukskriva mig. Så nu vet jag inget:( 
 
/Madelii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0