Morsdag

Idag är det morsdag. Min andra som mamma. Förra året var vi ju på Menorca men i år vart vi hemna. Haft en bra dag trots att jag mått skit! Tur min sambo är den bästa. Han hade bestämt att laga middag till mig och eftersom jag var Sängliggande större delen av fm och ef så tog han med sig Elton och handlade.  Jag sov så hårt så vaknade inte ens när de kom hem, han hade till och med lagt in Elton när han somnat. Mådde iaf lite bättre när jag vaknade. Men nu är jag dålig igen. Vet inte vad det kan vara. 
 
Fick grillad ryggbiff och halomi, hemmgjoda klyft potatis och kall sås. Sen gick vi och röstade och när vi kom hem blev det kladdkaka, glass och jordgubbar♥ Tack mina fina killar! Har även fått lite choklad och trisslotter:)
 
 
/Madelii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0