Vill bli frisk!

Varför kan jag inte få må bra. Detta är inte alls kul. Har gått med denna hosta sen januari. Va är det för fel.? Blir snorig var och varannan dag och nu huvudvärk. Det går ner i ögonen och det dunkar. Både jag och lilleman är sjuka hela tiden. Denna gången fick han vara frisk 5 dagar. Eller är vi friska, kanske vant oss vid att vara halvdåliga ett par dagar och sen bli riktigt dåliga igen?

Hur som helst tar det mycket på energin och jag är Super orolig om jag mår så här när det är dags för förlossningen. Kan ju inte andas genom näsan:(

Vården ignorerar oss, de skriver bara ut hostmedicin. Men det blir man ju inte frisk av. Skulle vi tagit det varje dag i 5 månader då eller? Låter inte vettigt i mina öron. Varje natt hostan håller mig vaken så bestämmer jag mig att nu får det vara nog, imån ringer jag vc. Men på morgonen har man sen ingen energi eller lust att bli idiotförklarad och nedvärderad som man blir varje gång...

/Madelii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0