Utveckling

Elton har blivit så duktig på att prata. Vi förstår det mesta han säger.  Annars gör han sig förstådd;) Han säger flera ord ihop nu och så man hör klart och tydligt.  Igår så ringde F och E ville svara. Då sa han att "Leon sover vagn". Sen har han fått för sig att när F jobbar säger han "pappa flyger flygplan". Sa ju det någon gång att pappa skulle flyga flygplan när han var i sthlm så nu tror han att F gör det så fort han inte är hemma.  Gullunge♥
 
Idag när han vaknade så tog jag av blöjan. Sen när jag skulle hämta en ny blöja sa han bajsa. Då sa jag att han skulle sätta sig på pottan.  Tänkte om han var kissig. När jag kom tillbaka hade det kommit lite av nr 2. Innan har han bara kissat.  Sen satte han sig igen efter någon minut och då kom det både och.  Så stolt han blev. Vi har ju potttränat ganska länge och han var duktig i början.  Sen så var det väl inte lika roligt längre. Men han är väl medveten om att. Men nu verkar det vända igen.  De övar ju på dagis oxå. Hade varit skönt att slippa blöjan snart, men inget som går att tvinga fram. 
 
Här leks det med trolldeg:)
 
/Madelii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0