En dag i skogen :)

Idag har jag och min stora plutt varit i skogen på jakt efter blåbär. Vi åkte till ett ställe som jag varit på innan men va lite osäker om det fortfarande fanns där. Körde långt in i skogen. När vi väl parkerat så behövde vi bara gå utanför bilen så fanns det massor av blåbär. Så gottit!  E ville mest äta istället för att lägga i min skål. Mmm va GOTT! Sa han hela tiden. Dock så tröttnade E efter någon timme. Men hittade massa kottar att plocka ihop. Så med oss hem fick vi blåbär och en full maxi påse med kottar. Haha. Funderar på att ge mig ut imån oxå (utan barn;)) för det fanns hur mycket som helst. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: elsapingvin.blogg.se

Det är så gott! Så lyxigt att ha sen mitt i vintern. Härligt att han var så glad för blåbär 😊

2015-08-05 @ 21:02:21
URL: http://elsapingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0