Fredagen

Igår var jag själv med barnen hela dagen och vi hade det så mysigt. Åkte till min kompis som bor på en gård. Där spenderade vi några timmar. Kollade på kossorna, hästarna, kalvarna, traktorer och så höll de på att gräva. Så Elton var mer än nöjd. Även Leon va sysselsatt. Båda hade någon kompis att leka med. De busade runt även inne och på deras trädgård. Elton älskar att hoppa studsmatta. Fick bära honom därifrån och så va han ledsen hela vägen till maxi för han ville hoppa. Funderar starkt att köpa en studsmatta till deras födelsedag. 
 
Efter det åkte vi och handlade. Först kikade jag in på lindex då de har halva reapriset. Super inför dagisstart om man hittar något.  Hittade en fleece, hängselbyxor och en finskjorta till L och en höst/vårjacka, bamsetröja till E. Räknade ut att allt skulle kostat 750:- men jag betalade 250:-. Det kallar jag fynd!!! Sen handlade vi lite gott till kvällen på maxi. Hann dock inte äta av att då va vi så trötta när vi väl kom hem. 
 
Idag blir det att besöka skärgårdsfesten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0