Inskolning

Förra veckan började inskolning för lilleplutt. Varit med hela veckan men suttit i bakgrunden mest. Han verkar inte bry sig alls och går ifrån mig utan att blinka. Tror dock han håller lite koll i smyg. Hoppas det går bra denna veckan oxå för nu ska man börja lämna suksesivt. Dock är vi (JAG) sjuka idag. Barnen har varit gnälliga sen i fredags så det är väl något med dem oxå. Jag fick ont i halsen igår och inatt har varit fruktansvärd! Är väl dagisbacillerna. Får se hur vi gör imorgon. Så nu missar vi ju en eller två dagar på inskolningen. Kan bli att jag inte får lämna honom ensam direkt när vi är tillbaka. Får väl se. 
 
Sen har vår stora plutt börjat på ny avdelning. Han fick börja lite smått för 2 veckor sedan och gick jättebra. Förra veckan gick mindre bra. Han va ledsen när jag lämnade de sista dagarna. Är väl konstigt för honom oxå, att vi går till hans gamla avdelning med lillebror. Hoppas det går bättre snart för är så jobbigt när de blir ledsna. Började nästan gråta själv, men bet ihop. Kan ju varit att han oxå känt sig sjuk. Han fick iaf vara med mig och lillebror i fredags en stund innan vi skulle hem för helg. Då blev han glad :)
 
Hoppas barnen slipper bli allt för sjuka nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0