Skärgårdsfesten

Idag har vi spenderat hela dagen /kvällen på skärgårdsfesten. Har haft en hur mysig dag som helst.  Bara umgåtts en hel dag. Vi åkte in vid 14 tiden för att först gå ner på bamsegympa. E tyckte det var jätteskoj, de hade gjort en motorikbana. Han ville inte gå därifrån när de började plocka ihop. Sen så träffade vi bamse men han vågade inte gå fram själv så jag fick bära honom. Efter det gick vi och åt på mont matre. Jag tog fläskfile Oscar. Barnen skötte sig bra men tillslut var det svårt att sitt still så när vi ätit färdigt gick vi till Cirkusön där var olika gratis aktiviteter för barn. Även lite cirkusframträdande utan djur då.
 
Efter gick vi till min mamma en sväng innan vi gick vidare till karusellerna och alla stånd. E åkte berg och dalbana 3 gånger och Paris hjul 1 gång. Sen köpte vi marknadsgodis och barnen fick en varsin STOR ballong av sin farmor som vi råkade stöta på där bland allt folk. Leon lyckade somna en stund i vagnen men vaknade sen igen. Kom hem lagom till läggdags för barnen. Nu är jag super trött och ska faktiskt försöka sova. 
 
En toppendag helt enkelt! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0