Betyg

Äntligen fått betyg för den jobbiga kursen vi hade. Dock var de sena med att sätta betyg, egentligen måste de sätta 15 arbetsdagar efter inlämnad tenta och det var i måndags. Idag fick jag äntligen mitt betyg och kan nu pusta ut. Men nästa kurs börjar ju nästa vecka och här sitter jag med ett stor hemtenta igen för den kurs som är nu! Det är intensivt kan jag lova och kurserna överlappar varandra. Helt sjuk! Tänk va skönt det skulle vara att kunna pust ut två veckor över jul, men icke! Ingen vila ingen ro! Får se framemot sommarlovet, men då måste man förmodligen jobba rent ekonomiskt. 4 jobbiga år framöver känns det som. Hoppas vårterminen blir lugnare, då har vi nämligen bara svenska och VFU. Spännande!
 
 
 
2 kurser klarade! Wihooo!
 
*Kunskap och lärande ur ett historiskt och nutida perspektiv 7,5 hp, Distans, HT15
*Förskoleklassens och skolans organisatoriska och historiska bakgrund 7,5 hp, distans HT15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0