Året som gått

januari

Fick jobb på karamellkungen. De jobbet har jag fortfarande extra och hoppar in så fort jag kan och vill:)
Fick även jobb inom barnomsorgen som vikarie. Men fick vänta då jag skulke jobba heltid på karamellkungen i 6 veckor. 
 
Fredrik började plugga halvtid och jobba samtidigt.  
 
Störst av allt, vi fick se minis hjärta slå för första gången på ett VUL. Nu kunde vi äntligen längta♥
 
Februari
 Fick reda på att vi skulle få ännu en prins på rutin ultraljud. Allt såg fint ut.  Beräknadu födsel 16 juli♥
 
Jobbade väldigt mycket! 
 
Mars
 
Började jobba inom barnomsorgen.  Trivdes väldigt bra.
 
Elton blev 1.5 år♥
 
Magen börjar synas♡
 
April

Vi berättar för släkt och bänner att Elton ska bli storebror
 
Jag bestämmer mig för att gå hem då jag mår så dåligt i och med graviditeten.  För en gångs skull tänkte jag på mig själv. 
 
Maj

Badrummet blev färdig kaklat
 
Sambon fyllde 25 år
 
Åkte till Ullared och shoppade
 
Fick åka till förlossningen med täta och onda sammandragningar.  Fick tack och lov komma hem igen efter några timmar.
 
 
Juni
 
Börjar få så ont så jag knappt kan gå. Sista tiden var det min envishet som fick mig att gå upp ur sängen. 
 
Åkte till malmö med  våra vänner och bodde på hotell och åt gott.
 
Firade midsommar på öland.  Hade så ont så jag trodde att jag skulle föda. 
 
Vi köper en nyare bil. En Saab93
 
Badrummet blev äntligen klart. Bara 1 år senare;)
 
Juli

Äntligen kom vår andra prins till världen♥ kl 8.35 3440g 50 cm
 
Vi åkte till Toselilla en varm dag med våra underbara vänner
 
Det var väldigt varma dagar i Juli och jag ville typ bara dööö av värme. 
 
 
 
 
 
Augusti
 
Den årliga Kräftskiva med släktet ägde rum:)
 
Jag va själv 1 vecka med barnen när sambon åkte till stockholm för tenta
 
September

Vår stora prins fyllde 2 år! 
 
 
 
Oktober
 
Vi bokade en resa till Lanzarote
 
Leon döptes och vi förberedde och planerade en massa inför detta.
Allt blev så lyckat!
 
 
  
 
November
Jag jobbade lite inför Halloween på Karamellkungen.
Åkte hem och ammade mellan affärerna och det gick ju bra.
 
Fick reda på endel tråkigheter, har inte riktigt fattat än men hoppas att allt blir så bra som möjligt.
 
Vi åkte till Lanzarote och njöt av värmen som jag inte fick njuta av i sommras. Dock började ju resan med lite otur men resten av veckan var verkligen kanon och vi njöt för fullt!
 
 
 
December
 
Vi kom hem från Lanzarote
 
Jag fyllde 25 år och hade lite middag för vännerna
 
Vi firade Lucia på Eltons dagis
 
Bakade väldigt mycket jugodis så var trött på att innan julafton;)
 
Vi firade 8 år tillsammans jag och F
 
Hade en mysig julafton och ett kanon nyår!
 
 
 
 
Tack till alla vänner, min famijl och släkt att år 2014 blev så bra!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0