Förnyelse

Nu har vi snart bott i huset i 3 år. Ja 3 hela år! Sjukt va tiden går!
Nu känner jag för att fixa och dona här hemma. Vet inte vad som hänt med mig. Haha!
Eltosn rum är jag nöjd med nu (det ska ju så småning om bli barnens rum). Bara skötbordet som ska bort men det får nog vara kvar någon månad till. Nu har jag iaf kommit på att jag vill tapetsera ena väggen i köket. Ingen stor yta alls men känner att det behöver piffas upp lite och eventuellt ett lager vit färg på de andra väggarna kan behövas. Nu till tapetjakten. Eftersom det bara behövs en rulle, det är ett fönster och en altandörr oxå på den väggen så då kanske ni kan förstå hur liten ytan är. Jag hade hittat en som jag gillade, men F tyckte den såg ut som en barntapet, hmm kanske kan hålla med om det lite men jag gillar den ändå! Ska åka och kika, antingen blir det något drastiskt eller blir det något enkelt, som den längst ner med skimmer av fjärilar.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0