Barnens rum

Eftersom vi bara har två sovrum på huvudvåningen så får barnen dela rum. Vilket de förmodligen hade fått göra ändå då jag är för samsovning:) Sen vill jag att alla sover på samma våning när de är små. 
 
Det är inte det lättaste att få ihop att på en liten yta,  kan det vara på 10 kvadratmeter kanske. För två dagar sen ställde vi ju in Leons säng lite provisoriskt. Idag har jag möblerat om och jag blev faktiskt nöjd! Det är ju två sängar där inne. Sen leksaksförvaring och ett skrivbord med två stolar. Så det fick bli en Sov hörna och en lekhörna. Mysigt blev det och mer lekyta än innan.  Sen har vi ju ett lek rum till dem på nedervåningen med de större leksakerna och ett minikök har vi i köket. 
 
Det är svårt att få ihop bådas saker så att det inte blir för mycket färger och prylar. De har ju så himla mycket leksaker och fina inredningsaker.  Har inte fått upp allt. Färgerna jag försökt gå efter är vitt, turkost, blått och grönt.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad fint det blir. De har verkligen varsin sida som är deras, men är ändå ett gemensamt utrymme att leka på. Det kommer nog bli jättebra sen när alla vant sig, och de kommer ha roligt av att ha varandra så nära hoppas jag :)

2015-07-26 @ 13:54:58
URL: http://elsapingvin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0