Nervös

Eller jag kan ärligt säga att jag är sjukt nervös. Fast känns bättre nu när det närmar sig. Snart är det dags att lasa ögonen. Skulle egentligen dit på fredag kl 9.00. Nu har jag ändrat tiden till onsdag kl 16.00. Det körde ihop sig lite. Men känns bättre att ta en tid kl 16 än 9. För då är det ju inte lång tid tills man ska sova. Ska ju blunda i 2 dygn. Kommer bli jobbiga dagar nu i början men tror och hoppas att det kommer vara så värt att. Tänk att slippa glasögon och linser. Trivs ju inte alls i linser. Trivs dock i glasögon men det är ju jobbigt oxå. 
 
Ska bli spännande detta trots smärtan. 

Kommentarer
Postat av: elsapingvin.blogg.se

Vad skönt att slippa behöva tänka på sådant sedan. Jag har linser som iof är bra, men inte ett dugg kul att hålla på med på morgonen när man är jättetrött. Skönt du fick en ändrad tid, hoppas det kommer gå bra

2015-07-07 @ 21:32:33
URL: http://elsapingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0