5 år förlovade

I veckan hade vi 5 årig förlovningsdag. Den 23 juni 2010 en midsommarhelg slog vi till. Vi firade vår dag igår efter jag slutat jobba. Lämnade faktiskt iväg barnen, vilket händer väldigt, väldigt sällan. De fick sova hos sin mormor över natten och allt hade gått kanon! 
 Vi valde att gå ut och äta. Eftersom min sambo älskar hamburgare testade vi på bio baren då alla säger att de är de godaste hamburgare de ätit och ja de va grymt goda. Jag valde den som hade 3 små minihamburgare med 3 olika 'smaker". Sen va det supergod aioli till och pommes. Min kära sambo tog ju givetvis den största på 600 gram. Galet mycket mat! Valde även en efterrätt att dela på då det lät så spännande. Friterad snickeri,  glass, kola &fudgesås. Hade nog för höga förväntningar på den;) Men huvudrätten är ju helt klart värt fler besök. Sen skulle vi egentligen gått på bio men jag va så trött så vi valde att kolla på film i sängen. Men jag "däckade" efter 20 min. Sov hela natten utan att vakna. Så skönt!  Minns inte när jag gjorde det sist! 
 
 
 
Idag har vi fått massa gjort innan vi hämtade barnen. Klippt hela gräsmattan (1500 kvadratmeter) trimmat och klippt vår vildvuxna häck. Sen blev det mys med barnen resten av dagen. Älskade, underbara barn<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0