Leons första steg...

Förra veckan tog Leon sina första steg. Han stog vid mig sen flyttade jag mig lite så tog han två steg. Sen så var moffa här dagen efter det och då stod han vid mig så lockade moffa på honom och då tog han 3 steg. Sen hade han tagit 4-5 stegn när Fredrik var hemma med honom. Får väl se om han vågar släppa själv snart. Han kan ju släppa och stå själv ett tag. Han tyckte iaf dte var uper rolit när han gick och skrattade högt! Tycker väl att om han börjar gå snart så är det lite väl tidigt, men det kan ju dröja länge till. Spännande. Elton var ju mycket stabil när han väl vågade släppa helt och började gå helt. Han va 14 månader när han valde att börja gå istället för krypa. 
 
Leon är en glad kille nästan jämt:)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0