sjukstuga igen

Vi är sjuka igen. Min kropp orkar snart inte mer, vilket märks. Va såhär dålig för 2 veckor sedan och däremellan så har jag inte hunnit blir frisk. Elton blev snorig förra veckan och jag ont i halsen. Nu är man helt seg i huvudet. Leon är inne på tredje dagen med feber, igårkväll hade han 39.8 grader. Då va det inte roligt. Han va så ledsen och man märkte att han hade ont. 
 
Igår jobbade jag trots att jag inte mådde bra, inte så smart då vi tydligen skulle stå ute i 3 timmar och göra ballong figurer. Hade ju inga varma kläder att ha under dräkten. Nåja nu är det en helg med långledigt och sambon är hemma. Hoppas vi hinner få lite gjort så att man inte bara är hängig och trött. Ärligt talat så undrar jag om man verkligen orkar så mycket mer med alla sjukdomar, fattas bara att vi får vattkoppor innan cypern resan. Så orolig! 
 
/Madeleine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0