Helg:)

Äntligen helg! Har varit en intensiv vecka med sjuka barn och plugg på det. Sen nu har jag jobbat 2 dagar. Var skönt komma ut lite och tänka på annat än plugg. Man märker direkt när man varit ifrån jobbande ett tag för jag blir jätte trött. Har varit på två olika ställen dessa dagarna och jag hade aldrig varit där. Roligt och lärorikt att vara på så många förskolor. Sen hinner man inte tröttna heller för det är så olika överallt. Gillade båda platserna. Har varit på 10 förskolor och det är väl 1 av dem jag inte gillade. Det finns helt enkelt bra förskolor här runt omkring. Imorgon har vi inga direkta planer, sambon vill ge Ikea ett försök till så vi får väl se, man kanske skulle passa på när han är på hugget;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0