Lättnad

Har suttit nu i snart 5 veckor med massa, massa ångest. Om inte barnen hunnit ge mig gråa hår sen innan, så har denna kursen gjort det! Helt slut i både huvud och kropp och varje kväll har jag varit så övertrött så att jag inte kunnat sova. 
 
Idag skickade jag in min skriftliga tenta. Sista datumet är på måndag men kände att jag var färdig nu och ville släppa den där bördan från  axlarna. Det har inte varit en lätt uppgift. Allting ska vara  tipp topp. Jag har aldrig fått lära mig att skriva referenser på rätt sätt så det har varit skitsvårt rent ut sagt! Ett visst sätt ska användas genom alla kurser. Blää. Tror jag lyckats i alla fall. 10 sidors blod, svett och tårar är nu inskickat och det går bara att beskriva med ett ord, LÄTTNAD! 
 
Dock är kursen inte helt färdig då vi ska göra en muntlig redovisning på skolan nästa vecka och en IT analys på det. Men imorgon ska jag bli färdig med OT analysen och då ska jag ta helg för första gången i denna kursen. Wihooo!  Känner mig så duktig och hoppas verkligen att jag blir godkänd!  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0