Första Gävleresan

Har Haft det toppen i Gävle. Dock var det väldigt intensiva dagar och huvudet snurrade efter sista förlängningen av all information. Jag är fortfarande helt slut, tyvärr har jag fått väldigt ont i nacken och huvudet då jag bar tungt till tåget från skolan. Har så ont så jag inte kan koncentrera mig:( Det är rätt mycket som ska göras i denna kursen och jag vill inte komma efter. Dock så kan jag varken läsa eller sitta vid datorn så vet inte hur jag ska få ihop att. Första uppgifterna ska redan vara inne på måndag. Nåja.
 
Det var en trevlig tripp och jag hann lära känna några från klassen. På tisdagen efter skolan var  vi ca 10 stycken som gick till ett café och pratade. Sen på kvällen var vi 5 stycken som gick ut och åt på Harrys. Mycken trevligt. Han inte se så mycket av staden denna gången. Men men.
 
Nästa gång kommer några bo på samma boende som mig. Tog faktiskt samma hotell då det var himla fräscht och frukostbuffe var toppen. Låg mittemot ett shoppingcenter och det tog 10 min till tågstaionen och 15 min till högskolan. Varför testa nytt när jag trivdes:) Bara 1 månad kvar tills nästa tripp!
 
Resan var ju smidig med flyg till Arlanda och sedan tåg vidare till Gävle. Flyget tog knappt 1 timme och tåget 1,5 timme. Sen väntan däremellan på det.
 
 Givetvis saknade jag mina killar. Har ju aldrig varit ifrån mina små busfrön i 2 nätter. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0