Pluggdag

Idag har jag tagit ledigt. Jobbat mån-ons och pluggat på det. Idag ska jag plugga, plugga och plugga! Sista rycket nu innan kursens ska tentas av. Nästa vecka åker jag iväg i 3 dagar. Kommer bli jobbigt att vara ifrån mina killar, hoppas dagarna går fort. F har tagit föräldraledigt de dagarna så att de slipper vara på dagis så långa dagar. Då slipper jag oroa mig mindre. Vet att det kommer bli jobbigt nog för vår stora kille, det är det som kommer vara värst. Att veta att han är ledsen och saknar mig, men kommer nog gå bra.
 
Är färdigt med alla arbeten. Denna kursen skulle vi göra en skriftlig tentamen, som ett arbete. En muntlig redovisning på 5 min och en yrkeslogg. Nu finslipar och övar jag in det muntliga så att jag känner mig säker på det, Det andra är färdigt för länge sen. Tror dock att hur mycket jag än övar kommer det bli nervöst ändå. Har ju aldrig träffat de andra i klassen. Spännande! Hoppas verkligen jag gjort rätt med alla uppgifter, men man får ju faktiskt göra fel, det är ju så man lär sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0