3-åringen <3

Tänk att vår lilleman blivit hela 3 år. Jisses vad tiden går. Hann fira honom rejält idag. De har varit en stund på dagis medan jag pluggade lite, på min "rast" blåste jag upp ballonger och hängt upp dekoration i köket. Så Elton blev så glad när han kom hem. Vi gjorde sedan 2 olika pajer och lite annat smått och gott att äta, även en födelsedagstårta. Alla tyckte den va så god, även pajerna. Elton fick ju paket av min familj på barnens kalas men vi hade ju inte gett något än. Han fick lite smått och gott . Påslakansett med flygplan (han älskar flygplan saker). Doktorslåda,  grodspel, kläder, skor m.m. På sin tårta ville han ju självklart ha flygplan på. Så när vi beställde till deras tårtor sist passade jag på att ta ett marsipan lock med flygplan på;) 
 
 
 
Det är så roligt att se hur han blir så glad för allt och verkligen uppskattar det man gör för honom.Grattis min fina pojk❤
 
 
Tårtans innehåll:
Denna tårtan består av två kladdkakor.
Lägg förs den ena kladdkakan underst.
Bre på kondenserad mjölk och strö på lite färska hallon.
Lägg på nästa kladdkaka.
Täck den med grädde och på med marsipanlocket!
 
Enkel tårta!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0