Beslutsångest

Jag har bestämt mig för en lugn färg i barnens sovrum. Bättre att ta något mer lekfullt i lekrummet sen :) så jag har velat mellan 2 tapeter eller om vi ska måla en vägg med mintgrönt. Satt och räknade lite idag och det slutade med att jag åkte och köpte en burk färg.  138 kr för en hel vägg istället för 650 för tapeten. Vi väljer istället att köpa tapet när barnen sen ska få varsitt rum eller när jag vill förnya;) Har målat alla andra väggar vita så de är nu färdigmålade med 2 lager. Har även målat ett lager med den mintgröna på fondvägg en så är nog ett  eller två lager kvar sen. Får se om jag orkar sen ikväll när baren somnat att måla ett lager till :) sambon ska nog slipa klart vårat sovrum så det oxå kan börja målas. Där köpte jag en ljusgrå färg till fondvägg och sen vit färg på resten av väggarna :) kommer nog bli  bra. 
 
Det här var det jag velade mellan ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0