Första terminen klar

Ja i fredags fick jag mitt betyg för senaste kursen. Det tar ju alltid 3 veckor innan betygen är satta efter att vi Skickat in tentan. Så nu är första terminen klar. Så skönt! "Bara" 7 terminer kvar. Nä men det får framåt och denna termin har vi 5 veckors VFU oxå. Spännande och ska bli så roligt.  Dock har jag inte fått reda på vart jag ska vara. 
 
Gruppprocesser och ledarskap hette kursen och jag fick C. Så nöjd! Det är inte alltid lätt med småbarn som blir sjuka hela tiden. Men än så länge har jag klarat det. Tummen upp för mig :) 

Kommentarer
Postat av: elsapingvin.blogg.se

Bra jobbat! Härligt att första terminen redan är klar :)

2016-02-16 @ 08:50:04
URL: http://elsapingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0