övervåningen

Har inte vågat mig upp på övervåningen innan eftersom det inte är något redigt att gå på, bara enstaka spånskivor. Sen är det lite svårt att klättra upp när man är höjdrädd ;) men nu var jag tvungen eftersom sambon glömt en lapp där uppe som var viktig och han var påväg till Nässjö. 
 
Imorgon ska vi isolera golvet som syns på bilderna och sen kan vi lägga golvspånskivorna på plats. Då kanske jag vågar mig upp fler gånger ;) 
 
 
Tanken är att barnen ska få varsitt rum däruppe. Men vi vet inte när. Förmodligen kommer de få dela på rum ett tag till och vi tar det andra. Vill inte att de sover där uppe själva när de är små. Vi får se hur det blir sen när allt är klart. Planen är att det ska upp en vägg, så att det blir ett fönster i varje rum. Sen hade sambo  som förslag att göra ett litet kryphål mellan  rummen. Sådär som det är på Ikeas barnavdelning. Barnen hade ju älskat att nu när de är små. Sen är det ju bara att slå igen när de blir äldre:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0