Ta mig tillbaka...

 
 
 
 
 
Cypern maj-2015
Vi är grymt sugna på att boka en resa. Men tiden är inte rätt. Jag pluggar, vi bygger ut. Sambon jobbar sin sista vecka på det jobb han jobbat på sen 2008 och ska byta jobb nästa vecka. Så läget är inte helt rätt, eller känns inte helt ok att ansöka om semester det första han gör. Han har några dagar semester sparade från sitt nuvarande jobb som kommer betalas ut vid sista lönen men det kommer gå till en bil. För vi måste köpa en pendlarbil (han ska jobba en bit iväg) och eftersom jag behöver ha bilen hemma så jag också kan jobba, de dagar jag har tid. Sen vill vi veta om pengarna vi lånat räcker till utbyggnaden, eller om vi ska behöva spara till att färdigställa bygget. Men helst vill jag åka innan Lilleman fyller två så han kan åka gratis;) Det skiller lite i pris att åka med två betalande barn, kan jag lova. Nåja tiden får visa vad som händer. Hittar jag en resa till ett bra pris kanske vi slår till! Vill åka i så fall i juni någon gång:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0