Träning

Har faktiskt kommit igång med träningen riktigt bra. Målet är att gå på tre pass i veckan. Förra söndagen testade jag tabata och har aldrig haft så mycket träningsvärk i mitt liv. Och för den delen på ställena som jag aldrig haft träningsvärk på. Haha! Hade ont ända tills på torsdagen. Tror dock det var för att jag åkte bil i 8 timmar både måndag och tisdag. Inte bra att vara så stilla. Sen på torsdagen gick jag på x-fit och det var oxå bra träning och har fortfarande lite småont men idag kunde jag träna utan smärta vilket jag inte kunde I torsdags. Älskar när man känner att man tränat! 
 
Imorgon blir det medelgympa. Om nu inget annat kommer ivägen. Men känner att jag behöver komma hemifrån och inte bara tänka på plugg hela tiden och jag äskar att träna. Bra kombo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0