Dunderförkyld

Usch va dålig jag är. Inte nog med det börjar lilleplutt oxå snora så han är väl oxå pågång. Ja har nog åkt på en manlig förkylning. Blää. Sen när jag jobbade i torsdags så gick det magsjuka på den förskolan. Kul att få reda på det när man gå innanför dörren. Jag har lite fobi nämligen.  Hoppas innerligt att jag inte dragit hem det oxå. Inte roligt att behöva smitta ner familjen med det:(
 
Sen är det dags för att åka till skolan på onsdag igen så håller tummarna att jag är frisk och att även familjen är det. Inte kul att lämna dem hemma sjuka. Denna gången ska vi bara upp en dag. Så  blir en natt på hotell. Ska faktiskt åka bil denna gången  då det är.en från Nybro och några från Vimmerby. Så vi blir full bil. Får väl se om man orkar den låga resan på 67 mil. Brukar ju ta flyg och tåg annars.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0