Lägligt!

I måndags gav jag mig iväg på ett gympapass. Äntligen fick jag tid över. Varit så mycket plugg i höst så jag har bara tränat hemma efter mitt träningschema som Jag satt ihop själv. Styrka för mage, ben och rumpa  mest. Dock har jag varit så trött om kvällarna så har inte haft inspiration till det heller i höst. Har väl kört att 1-2 gånger i veckan, alltid något.  
 
Min tanke är att försöka komma iväg på gympapass 2-3 gånger i veckan. Inte lätt då sambon har sin fotboll, Jag pluggar och så har vi utbyggnaden. Men behöver komma iväg känner jag och det är i byns gympasal, så tar knappt 2 min att ta sig dit:) 
 
Nåväl. Lägligt nog har jag fått ont i halsen idag. Slår aldrig fel när jag väl bestämt mig för att träna. Så ikväll hoppar jag träningen och hoppas vara bättre imorgon. Ska även jobba imorgon så vi får väl se. Annars finns det ju en vecka till;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0