Skolan

Det blev ingen Gävle resa denna veckan. Dels för vädret då vi inte ville köra 130 mil fram och tillbaka på dåliga vägar. Så vi frågade om vi kunde göra seminariet över datorn vi 3. Fick blankt Nej först, att det var Super viktigt att vi kom. Två arga mejl senare så gick det bra då hon insåg att vi inte ville riskera livet och att vi skött oss hela kursen. Sen så kan jag ärligt säga att jag inte hade ork eller lust att åka. Dels för det tråkiga beskedet och dels att jag fortfarande är dunder sjuk! Sen att vägarna var dåliga gjorde ju saken inte bättre. Var så skönt att stanna hemma. Umgås med barnen och inte tänka på plugg. För det har jag skjutit undan nu i 3 dagar.
 
På måndag är det ny termin och stenhårt plugg väntar igen. Tänk att redan en termin gått och jag har snart 30 högskolepoäng, om jag nu klarar den senaste kursen. Ska lämna in tentan på tisdag. Spännande att invänta ett betyg på en tenta som jag slitit med i 6 veckor! 
 
Ni blir det svenska en hel termin. Förväntansfull :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0