Mitt i en tenta

Jag håller på med sista hemtentan för terminen. Den släpptes i tisdags men då hann jag bara kika igenom den en gång för hade andra saker inplanerat sen tidigt. Tentan är öppen till och med söndag så har många dagar på oss att besvara 3 frågor. Det är ett skämt. Har läst så många böcker denna kursen så behöver vi bara använda oss av två böcker. Sen 3 fjuttiga frågor som ska innehålla ett svar på 1250 ord. max 3 sidor. Det låter kanske lätt men de frågorna vi fått tycker jag kräver längre svar för att kunna få med allt det viktiga. så vet inte vad de tänkt. Nåja jag är färdig med innehållet så är bara finslipet kvar. Jag är dock inte nöjd men vet inte hur jag ska kunna få att bättre. Funderade på att börja om men har bestämt mig för att det här får antingen bära eller brista! Håll tummarna nu att jag klarar ytterligare en kurs, sista kursen innan sommarlovet!
 
Jag har bara formativt lärande i huvudet nu!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0